دلایلی برای داشتن کفش و کلاه ایمنی
نوشته شده توسط : shaapaarak

همیشه از تلویزیون و بعضا از مادران شنیده ایم که می گویند، اول ایمنی بعد کار! ولی تا چه حد به این شعار پایبند هستیم و آن را به کار می گیریم؟ آیا می دانیم که عدم استفاده از هر کدام این تجهیزات ایمنی چه صدماتی می تواند داشته باشد؟ مثلا ممکن است فردی بگوید که کفش ایمنی سنگین است و پوشیدن آن من را زودتر خسته می کند. در پاسخ به وی باید بگوییم که اولا احتمال بسیار زیاد کفش کار مناسبی را به پا نکرده ای و باید در انتخاب خود تجدید نظر کنی و ثانیا آن را در ادامه ی متن در بخش مشخصات کفش ایمنی توضیح خواهیم. در مورد کلاه ایمنی نیز به همین صورت است و گرما یا سنگین بودن افراد را هر چند سلامتی خود را دوست داشته باشند، از خرید کلاه ایمنی منصرف می کند.

کفش کار

مشخصات کفش ایمنی مناسب چیست؟ 

برای تولید کفش ایمنی مناسب استفاده از چرم طبیعی بارزترین انتخاب است. فرمول کف کفش های ایمنی توسط شیمی دانان به گونه ای انتخاب شده که مولکول های درشت آن و ساختار تکراری اش یک پیوند قوی را ایجاد کنند. آستری زیره کفش ایمنی با تماس مستقیم با پای شما عرق آن را جذب می کند. خطرات کارها می توانند بسیار متنوع باشند مثلا اگر با مواد داغ و مذاب، اجسام تیز و برنده، کارخانه های بزرگ صنعتی، تراشکاری و حتی کابینت سازی نیاز به کفش ایمنی دارند. همانطور که لباس آشپزی سفید برای آشپزها نشان رعایت بهداشت بود، کفش کار سفید هم برای افراد حاضر در کارخانه های غذایی تولید و عرضه می شود. اگر سایز و جنس را درست انتخاب کنید، از مشکلات بعدی در امان هستید.

کفش ایمنی

یک کار وجود دارد که اهمیت وجود کفش ایمنی حین انجام آن و همچنین نوع کفش کار که انتخاب می شود، بسیار بالاست. برقکارهای که با جریان قوی الکتریسیته سر و کار دارند؛ لازم است این افراد از کفش ایمنی مخصوص که نارسانا هست، استفاده کنند. این زیره ی عایق جلوی تشکیل مدار را می گیرد و جان فرد را نجات می دهد.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی چه اثراتی دارد؟

همیشه قرار نیست چیزی از بالا روی سر شما سقوط کند؛ گاهی ممکن است به یک جسم ثابت که دید خوبی از آن ندارید، برخورد کنید و سر حساس ترین عضو بدن شماست. داشتن کلاه ایمنی همچنین مانع این می شود که موی شما در قطعات چرخان صنعتی گیر بیفتد. اگر جریان الکتریکی به کلاه ایمنی وارد شود، دفع شده و خطری شما را تهدید نمی کند. متداول ترین کلاه ایمنی، مدل زرد رنگ آن است. در تمام محیط هایی که پروژه عمرانی در دست اجراست، می توانید این کلاه ایمنی را مشاهده کنید. اگر بعد از خواندن این مطالب قصد خرید کفش ایمنی یا کلاه کار را داشتید، درنگ نکنید و با خرید اینترنتی از وب سایت یونکس ایمنی خود را ارتقا دهید.

 





:: برچسب‌ها: کفش ایمنی , کفش کار , کلاه ایمنی , تجهیزات ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar08.jpg
وکیل آنلاین در تاریخ : 1399/8/25/7 - - گفته است :
عالی بود. مطلب وکیل آنلاین هم خیلی نکات خوبی داشت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: